Time to say goodbye! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tineke Noorlandt - WaarBenJij.nu Time to say goodbye! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tineke Noorlandt - WaarBenJij.nu

Time to say goodbye!

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

27 Juli 2014 | Nederland, Nederland

Een verslagje vanaf de bank, nog wel;) Inmiddels heb ik een week vakantie, heerlijk! Het was een week van dingen regelen, inkopen doen, en veel qualitytime met vrienden en familie. Bijzonder om daar echt nog even de tijd voor te hebben.
Afgelopen zondag zou ik met mn zusje een middag bijkletsen, maar toen we bij mijn huis kwamen, zat de hele tuin vol. Suprise! Heel gaaf! Dat maakt je ook wel even stil... Thanks iedereen die er was!

Verder heb ik deze week de gift overgemaakt: in totaal is er 2150 (!) euro binnengekomen. Heel gaaf, bedankt allemaal! Leuk om te weten: de moeder van Nienke (een vriendin waarmee ik vorig jaar naar SA ging) heeft ook een gift ontvangen omdat ze stopt met haar werk als overblijfmoeder. Samen komt dit bedrag op 3850 euro. Wow!!

Mijn koffer is gepakt, morgen is het tijd om te gaan. Het zal dubbel zijn om iedereen voor langere tijd achter te laten. Elk afscheid is wel even slikken, maar ik kijk er ook echt naar uit om nu te gaan! Morgenavond zit ik om deze tijd in het vliegtuig, met een koffer vol mooie herinneringen aan Nederland! Wat zijn er lieve, mooie woorden gesproken de afgelopen week! Van mijn ouders en zusjes kreeg ik een heel mooi fotospandoek, zodat ik ze niet zo hoef te missen;) Die krijgt een mooi plekje!

Ik hoop gauw weer wat te laten horen en wens jullie een hele fijne zomerperiode!

Liefs Tineke

  • 27 Juli 2014 - 23:25

    Marieke Vd Vlag:

    Hoi Tineke!
    Goede reis! En geniet!
    Groetjes Marieke

  • 27 Juli 2014 - 23:45

    Rik En Gerty:

    Hoi Tineke, heef veel succes en we zullen je hier op de voet volgen. ;)
    liefs, Rik en Gerty.

  • 28 Juli 2014 - 18:22

    Nienke Weelink:

    Hoi Tineke,

    Een hele mooie reis toegewenst, geniet ervan!

    hartelijke groet,
    Nienke Weelink (en familie)

  • 28 Juli 2014 - 22:37

    Maikel&Rieneke:

    Lieve Tineke,

    Op dit moment zit je in het vliegtuig, hopelijk heb je een goede reis (gehad)!
    Ook wij gaan je volgen!

    Liefs Maikel en Rieneke

  • 29 Juli 2014 - 12:15

    Tineke:

    Nog een berichtje vanuit Apeldoorn: vanwege het slechte weer is mijn vlucht gecanceld. Dus weer terug naar huis. Ik vertrek vandaag en hoop dan morgenochtend te landen op Johannesburg!

  • 01 Augustus 2014 - 00:47

    Teunis:

    Hoi Tineke,
    Als het goed is, zit je nu wel in het vliegtuig op weg naar Zuid-Afrika.
    En gaat je mooie werk snel beginnen. Een goede tijd en zegen gewenst.
    Fijn dat je zoveel geld kunt meenemen.
    Ik hoop dat er iets moois en goeds van gedaan kan worden.
    Groetjes, Teunis

  • 04 Augustus 2014 - 10:00

    Suzanne:

    lieve Tineke,
    inmiddels ben je toch écht gearriveerd in Takalani !
    Hopelijk heb je een goede reis gehad en heb je de afgelopen dagen je draai een beetje kunnen vinden daar.
    Wat zal het bijzonder zijn om iedereen weer te ontmoeten, te zien, te spreken én te knuffelen !
    ik wens je een hele mooie en bijzondere tijd toe.
    Ben erg benieuwd naar al je belevenissen.
    liefs Suzanne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2014

Blessed to be a blessing!

01 Oktober 2014

Time flies!!

24 September 2014

Wonderful!

16 September 2014

Indescribable

09 September 2014

Speciaal voor de Regenboog:Groetjes van juf Tineke
Tineke

Actief sinds 10 Juni 2014
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 9244

Voorgaande reizen:

10 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: