Groeten uit Apeldoorn - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tineke Noorlandt - WaarBenJij.nu Groeten uit Apeldoorn - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tineke Noorlandt - WaarBenJij.nu

Groeten uit Apeldoorn

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

16 Juli 2014 | Nederland, Nederland

Ndi madekwana!

Nog 1,5 week en dan gaat mijn avontuur beginnen! Morgen is de laatste schooldag en dan is het tijd om afscheid te nemen van mijn groep. Weer een jaar voorbij gevlogen;) Dit weekend en volgende week ben ik nog thuis. Tijd om alles rustig in te pakken, nog even met iedereen bij te kletsen en de laatste dingen te regelen.
Maandag 28 juli zit ik in het vliegtuig, op weg naar Johannesburg! Het wordt heel bijzonder om alle kinderen en de medewerkers weer terug te zien!

De afgelopen maanden ben ik bezig geweest met een kaartenactie om een gift mee te nemen naar Takalani. En dat is gelukt! De teller staat nu op ongeveer 1500,- Supergaaf! Bedankt allemaal!

Voor jullie ook een hele fijne vakantie!

Liefs Tineke

• 16 Juli 2014 - 21:21

Alinda:

Ha Tineke, suc6 met alle laatste voorbereidingen!!x

• 21 Juli 2014 - 22:08

Elske:

Lieve Tien,

Een hele fijne reis gewenst! Ze zullen in Zuid-Afrika vast erg blij zijn dat je weer komt, maar wij zullen jouw gezelligheid op SAM missen..
    Geniet ervan!

Liefs Elske