Groeten uit Apeldoorn - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tineke Noorlandt - WaarBenJij.nu Groeten uit Apeldoorn - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tineke Noorlandt - WaarBenJij.nu

Groeten uit Apeldoorn

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

16 Juli 2014 | Nederland, Nederland

Ndi madekwana!

Nog 1,5 week en dan gaat mijn avontuur beginnen! Morgen is de laatste schooldag en dan is het tijd om afscheid te nemen van mijn groep. Weer een jaar voorbij gevlogen;) Dit weekend en volgende week ben ik nog thuis. Tijd om alles rustig in te pakken, nog even met iedereen bij te kletsen en de laatste dingen te regelen.
Maandag 28 juli zit ik in het vliegtuig, op weg naar Johannesburg! Het wordt heel bijzonder om alle kinderen en de medewerkers weer terug te zien!

De afgelopen maanden ben ik bezig geweest met een kaartenactie om een gift mee te nemen naar Takalani. En dat is gelukt! De teller staat nu op ongeveer 1500,- Supergaaf! Bedankt allemaal!

Voor jullie ook een hele fijne vakantie!

Liefs Tineke

  • 16 Juli 2014 - 21:21

    Alinda:

    Ha Tineke, suc6 met alle laatste voorbereidingen!!x

  • 21 Juli 2014 - 22:08

    Elske:

    Lieve Tien,

    Een hele fijne reis gewenst! Ze zullen in Zuid-Afrika vast erg blij zijn dat je weer komt, maar wij zullen jouw gezelligheid op SAM missen..
    Geniet ervan!

    Liefs Elske

  • 22 Juli 2014 - 12:41

    Marieke:

    Heel veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2014

Blessed to be a blessing!

01 Oktober 2014

Time flies!!

24 September 2014

Wonderful!

16 September 2014

Indescribable

09 September 2014

Speciaal voor de Regenboog:Groetjes van juf Tineke
Tineke

Actief sinds 10 Juni 2014
Verslag gelezen: 838
Totaal aantal bezoekers 9254

Voorgaande reizen:

10 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: